• Het 1e elftal van DESO/Van Der Horst in de 1e klasse C is officieel uit de competitie gehaald. Dit betekent dat er het e.e.a. verandert.

De 1e klasse is het seizoen begonnen met 14 elftallen, waardoor de periodeverdeling voor aanvang van het seizoen als was: 8, 9, 9, wedstrijden. Omdat de 1e periode nog niet helemaal afgewerkt is, heeft nog geen 1 elftal een periodetitel behaald. Daar 1e klasse C nog bestaat uit 13 elftallen, wordt er nu gespeeld om 2 periodetitels.

• 1e periode: wedstrijddag 1 t/m 13
    • 2e periode: wedstrijddag 14 t/m 26

De 3e periodewinnaar wordt aangewezen vanuit de eindstand nadat alle wedstrijden zijn gespeeld. Dit wordt het hoogst geƫindigde elftal zonder periodetitel.

DESO wordt nu gezien als de 14e op de eindstand en is de degradant. Nummers 12 en 13 spelen nacompetitie (hierin is dus niets verandert).