• Gaat DOSKO de eerste prijs in jaren pakken aankomende zondag? Dit is zeker een reëel scenario: DOSKO staat bovenaan in de tweede periode en bij winst voor DOSKO en puntenverlies voor fc Boshuizen, mag DOSKO zich kronen tot periodekampioen. Spartaan ’20 is echter niet zomaar een tegenstander die makkelijk aan de kant wordt gezet. De nummer 3 van de ranglijst (DOSKO staat 5e, één punt onder Spartaan ‘20) heeft afgelopen zondag met 4-1 verloren van VC Vlissingen. De heenwedstrijd op 6 oktober won DOSKO met 0-1. Spartaan ’20 zal gezien deze resultaten dus wat recht willen zetten. Kom DOSKO aanmoedigen richting het periodekampioenschap.

Vergeet niet de kantine tijdens en na wedstrijd te bezoeken. De wedstrijdbal wordt aangeboden door R. van Tilburg-Kozijnen.

Balsponsor: R. van Tilburg-Kozijnen

Houten kozijnen, ramen en deuren zijn er in alle vormen, soorten en maten. Bij van Tilburg- Kozijnen maken zij deze allemaal. Eén voorwaarde: ze leveren alleen kwaliteit!

Van één kozijn voor de particulier tot complete series voor de woningbouw: ze gaan er graag mee aan de slag. Of het nu om renovatie of nieuwbouw gaat. Bijzondere uitdagingen worden daarbij niet uit de weg gegaan. Denk hierbij aan schuifpuien of vouwwanden. Ga eens kijken naar een 4 seizoenen pui in de fabriek. Daar hebben ze diverse showmodellen van verschillende producten. Van Tilburg - Kozijnen heeft kwaliteit en certificaten. Denk hierbij aan KOMO, en FSC. En het belangrijke PolitieKeurmerk veilig wonen, ook hierin kunnen zij U goed advies geven. Ga langs voor een bezoekje. In alle gevallen kunt U bovendien rekenen op een goed advies. Ze zitten niet voor niets al meer dan 43 jaar in het vak.

Voor meer informatie: bel 0164 672085, of bezoek de website https://www.vantilburg-kozijnen.nl/ en neem contact op met Van Tilburg Kozijnen voor een afspraak.

Namens het bestuur willen wij vanaf deze plaats onze wedstrijdsponsor Van Tilburg Kozijnen bedanken, tot zondag op sportpark Meilust!