• Gisterenavond heeft het bestuur besloten de Algemene Leden Vergadering (ALV)  tot 19-01-2021 uit te stellen. (Als Corona het dan toestaat tenminste.)

De ALV stond gepland op dinsdag 17 november a.s.

Beweegredenen

De huidige beperkende corona maatregelen maken het voor het bestuur op dit moment onmogelijk een “normale” vergadering uit te schrijven.
    Daarom is besloten tot uitstel. Bij dit besluit hebben we de volgende overwegingen sterk meegewogen:

• we, zoals te doen gebruikelijk tijdens de ALV, nadrukkelijk willen stilstaan bij onze jubilarissenen hen “live” in het zonnetje willen zetten;
    • we van de vrijwilligers die stoppen op een gepaste manier afscheid willen nemen;

Naast deze overwegingen vindt het bestuur het ook gewoon belangrijk om elkaar te ontmoeten, zodra dit weer verantwoord en mogelijk is. Immers dat blijft toch de kern van een vereniging.

We zullen daarom een nieuwe datum communiceren zodra de huidige maatregelen dit weer toelaten. We koersen daarbij op januari.

Voor dit uitstel heeft het bestuur overigens gebruik gemaakt van de zogenaamde Corona-spoedwet, die de mogelijkheid biedt om de ALV uit te stellen met maximaal 4 maanden.

Tot slot

In de statuten van de Vereniging staat vermeld dat er uiterlijk 6 maanden na afloop van het boekjaar een financieel jaarverslag uitgebracht dient te worden, over de gang van zaken en het gevoerde beleid. Het jaarverslag over het seizoen 2019/2020 wordt op 11 november 2020 door de kascommissie gecontroleerd.