• Beste DOSKOANEN en OUD-DOSKOANEN, Zondag 12 juni a.s. wordt voor de derde keer het “DOSKO HOMECOMING TOURNAMENT” gespeeld. Een toernooi om op een sportieve en gezellige manier het seizoen af te sluiten. Met vooral veel aandacht voor de “derde helft”.

Iedere (oud) DOSKOAAN is meer dan welkom.

Het toernooi zal plaatsvinden op een kwart veld (duur per wedstrijd: 10 minuten) waarbij 5 spelers in het veld staan en er doorlopend gewisseld mag worden.

Wij nodigen jullie dan ook uit middels dit schrijven een team van ca. 8 spelers/speelsters samen te stellen en aan ons door te geven dat jullie wensen deel te nemen. Ook individuele inschrijving is mogelijk. De organisatie zal dan een team/teams samenstellen.

Er wordt gespeeld om de eeuwige roem en om de HAR-trofee. Dit ter nagedachtenis aan Harry Salters. Een prominent DOSKOAAN die 4,5 jaar geleden overleed.

Opgeven kan bij en liefst vóór 20 mei 2022:

Ritchie Salters (e-mail: r.r.salters@tele2.nl)
    Mark Rens (e-mail: rensboz@gmail.com)
    Jac  Hendrickx (e-mail:
    jac.hendrickx@ziggo.nl).