• De 'Week van de Scheidsrechter", is een speciale week waarin sportbonden, -verenigingen en sporters hun waardering extra laten blijken voor scheidsrechters, juryleden en andere officials.Ook bij sv DOSKO besteden we er aandacht aan, omdat we het belangrijk vinden dat scheidsrechters zich gewaardeerd voelen en om ze te laten blijken dat ze onmisbaar zijn voor de club.Als vereniging zijn we meer dan ooit op zoek naar scheidsrechters die wedstrijden voor de vereniging willen fluiten, om boetes en vooral sportieve sancties te voorkomen. We hebben al een achttal toppers die zich vol overtuiging inzetten voor de club op het gebied van arbitrage: Jos van Arendonk, Ruud Brugmans, Kada Eljilali, Frans Nuijtemans, Peter Nuijtemans, Bart Rens, Joey Snepvangers en Alperen Yilmaz; jullie verzetten geweldig werk!Wat kun jij doen in het kader van 'Week van de Scheidsrechter'?Veel! Bedank tijdens je wedstrijd de scheidsrechter nog eens extra en geef geen commentaar, maar focus je op eigen plezier en prestaties. Dat geldt niet alleen voor deze week, maar voor elke keer dat je met een scheidsrechter te maken krijgt. Vergeet niet dat scheidsrechters ook mensen zijn, en wel mensen die we keihard nodig hebben om onze sport te kunnen beoefenen. Bedank hem in deze speciale week voorafgaande aan de wedstrijd met een attentie.Help DOSKO en wordt (club)scheidsrechter!Klik hier voor meer informatie of neem contact op met Ruud Brugmans (06 41 50 42 41)