• De JO9-1 is dit seizoen op eigen verzoek van de leiding ingedeeld in de 2e Klasse.

De jongens op de foto hebben vorig seizoen in de 3e en 5e Klasse gespeeld.
    Gelet op de opgaande lijn in het afgelopen voorjaar werd de 2e Klasse haalbaar geacht.
    Vervolgens is er in de zomerperiode lang doorgetraind om de nieuwe spelregels van het
    Pupillenvoetbal onder de knie te krijgen.
    De start was meteen veelbelovend en de eerste bekerwedstrijden werden ruimschoots gewonnen.
    De laatste bekerwedstrijd hadden de boys een offday en verloren met 7-2.
    In de competitie is men tot nu toe ongeslagen.
    Slechts de wedstrijd tegen Rood Wit werd gelijkgespeeld. (5-5)
    Door het kleinere veld wordt er vaker gescoord dan in het verleden op een half veld.

Of de jongens nu aan kop gaan in de 2e Klasse is echter niet te zeggen, omdat er volgens de nieuwe
    regels van de KNVB geen standenlijsten openbaar worden gemaakt.
    Echt belangrijk is het niet.  Als de overige wedstrijden worden gewonnen zijn ze een soort
    onzichtbare kampioen.
    Wat de leiding het meest deugd doet is, dat tegenstanders ons complimenteren met de ploeg.
    Afgelopen zaterdag uit bij Hoeven stonden de spelers van Hoeven soms verbaasd te kijken naar het
    combinatie-voetbal wat op de mat werd gelegd.
    Uiteindelijk gingen de punten-die-niet-tellen mee naar huis met een 7-14 overwinning.

Leiding Abdul en Piet ( in eerste instantie voeballiefhebbers) genieten volop bij de wedstrijden,
    en zullen niet vergeten de boys op gepaste tijden het verdedigen onder de knie te krijgen.

Volgende wedstrijd :

11 november  10.30 uur     Dosko ?? Roosendaal