• Beste leden,

Vanaf woensdag 7 februari kunt u bij Jumbo gaan sparen voor onze sportvereniging. Bij elke besteding van €10,­ ontvangt u een sportpunt. Deze sportpunten kunt u toekennen aan een sportvereniging van uw keuze. Wij willen u natuurlijk vragen om ze aan SV Dosko Bergen op Zoomt te geven. Van de punten die we ophalen kunnen wij namelijk extra sport­- en spelmaterialen voor onze sportvereniging aanschaffen!

Op de website www.jumbosparenvoorjesportvereniging.nl kunt u onze vereniging opzoeken en zien wat onze spaardoelen zijn. Op deze site kunt u de sportpunten ook direct aan onze vereniging toekennen. Daarnaast kunt u de punten ook scannen met de Jumbo Sparen voor je Sportvereniging app. Deze app is binnenkort beschikbaar voor zowel IOS- als Android telefoons en is te downloaden in de App Store of Google Play Store. Met de Jumbo Sparen voor je Sportvereniging app kunnen de sportpunten heel makkelijk en snel gescand en geactiveerd worden. Ten slotte kunt u uw gespaarde punten ook inleveren bij ons op de vereniging. Bij de ingang staat een dropbox waar u ze in achter kunnen laten.

We willen u bij voorbaat danken voor het meesparen voor onze vereniging.