• Voorafgaand aan de belangrijke derby DOSKO - Rood Wit op 1 april verzorgt DOSKO in samenwerking met Visgilde Oosterschelde en Keurslager Krijnen een gratis lunch.

De lunch is voor de leden van de businessclub, sponsoren en hun partners en/of introducees en begint om 12.00 uur in het sponsorhome. Sympathisanten zijn ook welkom, zij betalen een eigen bijdrage van € 15,-.

De lunch is bedoeld als opwarmer voor de wedstrijd en er is natuurlijk voldoende gelegenheid om met elkaar kennis te maken en te netwerken.

Na de wedstrijd beloofd het gezellig te worden in de kantine met muziek van DJ Henk Hollywood. Tot dan!

Aanmelden voor 25 maart

Meld je aan voor 25 maart door een mail te sturen naar t.hagenaars@ziggo.nl of bel 0164 - 211444 / 06 - 21427522