• Grenswachters JO9-2 – Dosko JO9-2. Uitslag: 1-11

Vandaag samen met Abdul ( trainer JO9-1), vroeg moeten schakelen, omtrent personele bezettingen.
    Terwijl de ouders aan de koffie hun slaap probeerden te verwerken, bespraken wij de mogelijkheden om JO9-1 te laten voetballen tegen Prinsenland. Abdul had uiteindelijk 1 speler nodig. Dit is Inan geworden, die naar later blijkt, goed heeft gespeeld op een niveau-tje hoger. Top Inan.

Vandaag moesten we naar de Grenswachters. Putte.
    Uiteindelijk dus zonder Inan en Kamil. (ziek).

Het ochtendzonnetje scheen naar behoren. Het was koud, maar de warmte van de zon, deed de kou doen verbloemen. Op sportpark De Buizerd gebeurde op het moment van spelen niet veel. Het was erg rustig. Een aantal ouders van de tegenpartij probeerden hun kinderen voorwaarts te roepen. Vrijwel zonder succes. Ondanks dat we 2 belangrijke jongens misten, waren we heer en meester in Putte.
    Het veld werd redelijk tot goed bespeeld en de ruimtes werden gevonden.
    Het duurde even voordat het eerste doelpunt viel van onze kant. De tegenstander probeerde wel vooruit te voetballen, maar we pareerden hun aanval makkelijk. 1 onachtzaamheid kort voor rust. Jordi stond wissel en Keano nam zijn positie over. Deze voetbalde te ver vooruit en vergat zijn man achterin. Deze kreeg de bal en stond 1 tegen 1 met Julian. Onze keeper kwam er wel uit, maar had weinig kans. Er zijn wedstrijden waarin de zaken gewoon lopen, buiten een klein foutje, en er weinig op aan te merken is.
    Dit was zo`n wedstrijd. Dan mag je ook tevreden zijn.

Jordi heeft een dijk van een wedstrijd gespeeld. Spel verdelen en coachen gaat steeds beter. Vorige week was je wat ongelukkig, maar dat heb je dit weekend hersteld.

De ouders van onze boys en opa van Keano, (top dat u er was en ons zo vaak steunt), zagen dat het goed zat en hebben een gezellige ochtend gehad.

Goed gespeeld jongens! Dikke duim. Sinterklaas heeft het vast gehoord toen hij aan wal kwam vanmiddag.